Juleshow 4. og 5 desember

Vi inviterer til spennende juleshow med flere hundre involverte. Kjøp billetter på Sport1 eller her på nett.

De aller minste deltar på første show

Foreldre og barn har vært et svært populært tilbud. Nå gleder barna seg til å vise frem. De har i år laget dans med den fargerike fallskjermen

Godt veiledet av trenere gjennomfører foreldre og barn en treningsøkt i uka. Alder er fra 2- 3 år og frem til førskolealder. Foreldre tener sammen med barnet, for å sikre trygghet. Kanskje får dere en fin treningstid sammen, still gjerne i treningsklær, dette er dine 45 min sammen med ditt barn under kyndig veiledning. Ha det gøy sammen.
Treningen er variert og har som mål å gi barna (og foreldrene) mestring og motorisk utvikling, tilpasset aldersgruppen.
Gjennom ulike øvelser, motoriskeløyper og -lek, små akrobatiske øvelser og større samarbeds og parøvelser  - lærer en å bli bedre kjent og få utviklet kropssbeherskelse og   balanse.

Her har vi besøkt partiet i sin øvelse.  Skulle du ha interesse for partiet, er  det ledige plasser. Register deg på BLi MEDLEM på vår nettside.

Teamgym - er populært

Turnforeningen har ulike sjangere som er konkurransedreven idrett. Mest populær er teamgym. Dette er for begge kjønn og deles inn i ulike alders klasser. Mini rekrutt, rekrutt, junior og senior.

Til juleshowet vil disse vise både dans, tumbling og trampett. Dette er også de apparatene de konkurrer i.

Husk å klapp masse for de flotte barna. Husk vi har holdt hjula i gang, men store perioder har vært med hjemmetrening. Så nå gleder teamgymerne til å få vist seg frem.

Skulle du ha lyst til å vite mer om disse partiene, er det i ulike perioder rekrutering fra S 360 og andre åpne partier. Følg med på vår nettside.

rg